مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:062024-01-15اقتصادي

بانک ها در اعطای تسهیلات تسریع کنند / چهار هزار زوج در صف دریافت وام ازدواج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویر احمد در نشست شورای هماهنگی بانک ها گفت: - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویر احمد گفت: چهار هزار نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویر احمد در نشست شورای هماهنگی بانک ها گفت: 11 هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج بودند که از این تعداد بیش از 7 هزار نفر وام ازدواج دریافت کردند و بالغ بر چهار هزار نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان پرداختی تسهیلات ازدواج توسط بانک ها تا پایان آذرماه سال جاری 63 درصد است که عملکرد بانک ها در این زمینه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه جایگاه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج بیست و هفتم کشور است، گفت: بانک ها در زمینه پرداخت وام ازدواج تا پایان سال همکاری و مشارکت کنند و پرداخت وام ازدواج را تسریع دهند.

عسکری عنوان کرد: استان در بسیاری از زمینه ها نیازمند مساعدت است و از شبکه انتظار می رود پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه های ازدواج، فرزندآوری، اشتغال، مسکن و سایر موارد را با حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در اعطای تسهیلات تسریع کنند / چهار هزار زوج در صف دریافت وام ازدواج

بانک ها در اعطای تسهیلات تسریع کنند / چهار هزار زوج در صف دریافت وام ازدواج