مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 19:152023-12-22بين الملل

وزارت خارجه فلسطین: نتانیاهو تشکیلات خودگردان فلسطین را تحریک می کند


وزارت خارجه فلسطین ضمن محکوم کردن جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه که برای هفتاد و هفتمین روز متوالی ادامه دارد، اعلام کرد، - وزارت خارجه فلسطین ضمن محکوم کردن جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه که برای هفتاد و هفتمین روز متوالی ادامه دارد، اعلام کرد، این رژیم با هدف الحاق کرانه باختری و جدایی آن از نوار غزه، عامدانه تشکیلات خودگردان فلسطین را تحریک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وزارتخانه در بیانیه ای جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر برای هفتاد و هفتمین روز متوالی علیه مردم فلسطین در نوار غزه از جمله کشتار دسته جمعی غیرنظامیان در سراسر غزه، تخریب تمامی مراکز بهداشتی و درمانی در شمال این منطقه، جابجایی جمعیت باقیمانده به جنوب غزه، استفاده از سلاح های ممنوعه بین المللی و بمب های عظیم را محکوم کرد که بیشترین تعداد ممکن از غیرنظامیان را می کشد.

این بیانیه با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای بین المللی نشان داد که 90 درصد از جمعیت غیرنظامی نوار غزه با یک بحران واقعی گرسنگی روبرو هستند.

در این بیانیه همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری از جمله دستگیری و کشتار و نیز کمپین های تحریک آمیز که توسط راست افراطی رژیم و پیروان آن انجام می شود، محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین: نتانیاهو تشکیلات خودگردان فلسطین را تحریک می کند

وزارت خارجه فلسطین: نتانیاهو تشکیلات خودگردان فلسطین را تحریک می کند