مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:102024-01-20سياسي

مردم آذربایجان شرقی، 19 بهمن ماه مهمان لاله ها می شوند


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، گفت: به مناسبت دهه فجر و در 19 بهمن، مردم استان در مهمانی 10 هزار لاله گلگون کفن آذربایجان شرقی در سراسر گلزارهای شهری و روستایی شهدای استان شرکت و با آرمان های والای آنان تجدید میثاق می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، گفت: به مناسبت دهه فجر و در 19 بهمن، مردم استان در مهمانی 10 هزار لاله گلگون کفن آذربایجان شرقی در سراسر گلزارهای شهری و روستایی شهدای استان شرکت و با آرمان های والای آنان تجدید میثاق می کنند.

علی اکبر سلمانی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، گفت: مراسم مهمانی لاله ها در تبریز، بعدازظهر پنجشنبه، 19 بهمن ماه با محوریت گلزار شهدای وادی رحمت به انجام می رسد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه ساعت 10:30 صبح همان روز با برگزاری مراسم جداگانه ای در آرامستان ارامنه تبریز، از مقام شهدای ادیان توحیدی به ویژه شهدای مسیحی تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی از عموم مردم شهیدپرور استان دعوت کرد با حضور گسترده و پرشور در مراسم مهمانی لاله ها ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان تجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان شرقی، 19 بهمن ماه مهمان لاله ها می شوند

مردم آذربایجان شرقی، 19 بهمن ماه مهمان لاله ها می شوند