مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:302024-01-13اجتماعي

مدارس 8 شهر اردبیل مجازی شد


با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و گرمی فعالیت های آموزشی تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می شود.

- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف مدارس هشت شهر استان اردبیل فردا تعطیل شد.

  کلام الله صفری در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین شهر، ارشق و گرمی فعالیت های آموزشی تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می شود.

  وی تصریح کرد: آموزش دانش آموزان با همراهی خانواده ها از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد تا دانش آموزان از فرآیند تحصیلی باز نمانند.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به دلیل شرایط جوی سرد بارشی امروز نیز در نوبت صبح و عصر مدارس شهرهای مختلف استان تعطیل شده بود تا دانش آموزان فرآیند آموزشی خود را در بستر شبکه شاد انجام دهند.

  صفری افزود: خانواده ها در این شرایط باید به روند تدریجی تحصیل فرزندانشان از طریق شبکه شاد توجه کرده و زمینه آموزش فراگیر را با کیفیت و مطلوبیت خاص فراهم کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اما بارش سنگین برف نه تنها مدارس شهرهای مختلف استان اردبیل را به تعطیلی کشاند، بلکه بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس 8 شهر اردبیل مجازی شد

مدارس 8 شهر اردبیل مجازی شد