مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:502024-01-01سياسي

حضور در بین مردم و مردمی بودن از شاخصه های دولت سیزدهم است


برای توسعه شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم، حضور در بین مردم و مردمی بودن از شاخصه های دولت سیزدهم است.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: برای توسعه شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم، حضور در بین مردم و مردمی بودن از شاخصه های دولت سیزدهم است.

محمد ناظری امروز 11 دی ماه در جمع مردم افرینه با بیان اینکه مردمی سازی از اولویت های مهم دولت سیزدهم است، اظهار کرد: حضور بدون واسطه در بین مردم، شنیدن سخنان آنان و بررسی مسائل و مشکلات در راستای اهداف دولت و توصیه های رییس جمهور و استاندار است.

وی تصریح کرد: شهرستان شدن معمولان و ارتقا افرینه به بخش اقدام مهم و هدیه دولت سیزدهم به مردم بوده است و تا زمان رسیدن به امکانات مطلوب در حد نام شهرستان و بخش تمام مسئولین و مردم بایستی با همدلی، همدلی و همکاری در این راه قدم بردارند تا در زمان کوتاه به نتیجه مدنظر برسیم.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: با احصا مطالبات و نیازهای عمومی و برنامه ریزی هدفمند به دنبال حل مشکلات هستیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ناظری خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از جلوه های زیبای همدلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم با حضور پرشور در انتخابات ضمن تجدید پیمان با نظام جمهورس اسلامی، نقشه های دشمنان را خنثی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در بین مردم و مردمی بودن از شاخصه های دولت سیزدهم است

حضور در بین مردم و مردمی بودن از شاخصه های دولت سیزدهم است