مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:352024-01-14اقتصادي

احداث سدهای خداآفرین و قیز قلعه سی منطقه را در مسیر توسعه قرار می دهد


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: احداث سدهای خداآفرین و قیزقلعه سی و بهره برداری از این سدها در کشاورزی و تولید برق، نویدبخش توسعه در شهرستان های خداآفرین و جلفا است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: احداث سدهای خداآفرین و قیزقلعه سی و بهره برداری از این سدها در کشاورزی و تولید برق، نویدبخش توسعه در شهرستان های خداآفرین و جلفا است.

حیدر فتح زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اقداماتی مثل ساخت اتوبان از روستای آغبند تا جلفا به مسافت 105 کیلومتر، مناسب سازی حریم رود ارس و اختصاص اراضی حریم به فعالیت های کشاورزی مسیر توسعه را در این منطقه تسریع می کند.

وی همچنین به مزیت هایی چون وجود گمرگات نوردوز و جلفا، منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و گسترش فعالیت های اقتصادی و تولیدی در شهرستان جلفا و خداآفرین، وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری و جنگل های بکر ارسباران اشاره کرد.

فتح زاده تصریح کرد: سرمایه گذاری های بسیار مناسبی در ارتباط با زیرساخت های مرتبط با بخش کشاورزی در گستره های مختلف شهرستان ها، بخصوص اراضی پایین دست قیز قلعه سی نوید انجام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، وی از برنامه توانمندسازی ساکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سدهای خداآفرین و قیز قلعه سی منطقه را در مسیر توسعه قرار می دهد

احداث سدهای خداآفرین و قیز قلعه سی منطقه را در مسیر توسعه قرار می دهد