مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:452024-01-09سياسي

نهضت پیشرفت، جریان تبیین و کنشگری زنان را هدف گذاری کرده است


مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در نهضت پیشرفت زنان، جریان تبیین و کنشگری آنها هدف قرار داده شده است، گفت: رویکرد ما مسأله محوری و داشتن نقشه کلان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در نهضت پیشرفت زنان، جریان تبیین و کنشگری آنها هدف قرار داده شده است، گفت: رویکرد ما مسأله محوری و داشتن نقشه کلان است.

عاطفه سعیدی نژاد امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بیان کرد: به دنبال شکل دهی جریان نهضت پیشرفت زنان در استان های مختلف به عنوان جریان مردمی هستیم.

در این نهضت نه تنها به رویکرد مسأله محور توجه داریم، بلکه به دنبال شکل دهی حلقه میانی هدایتگر بین جریان های مردمی هستیم.

وی اظهار کرد: هدف ما در نهضت پیشرفت زنان این است که بتوانیم حلقه های میانی راهبر را تعیین کنیم و نقشه کلانی از وضعیت کنشگران داشته باشیم.

در این زمینه تلاش داریم زیرساخت هایی را تعریف کنیم که با توجه به آن، افراد متناسب با زیست بوم به حل مسائل بپردازند.

او با بیان اینکه با همکاری و همراهی اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان ها و شهرستان ها اتفاق های خوبی شکل گرفته است، گفت: به نظر می رسد یکی از اتفاق هایی که باید جدی گرفته شود، این است که اعضای نهضت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت پیشرفت، جریان تبیین و کنشگری زنان را هدف گذاری کرده است

نهضت پیشرفت، جریان تبیین و کنشگری زنان را هدف گذاری کرده است