مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:352024-01-13سياسي

حیدری: آمریکا برای کمک به رژیم صهیونیستی به یمن حمله کرد


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حمله آمریکا به یمن در راستای کمک به رژیم صهیونیستی انجام شد، گفت: - نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که حمله آمریکا به یمن در راستای کمک به رژیم صهیونیستی انجام شد، گفت: آمریکا با حمله به یمن ماهیت خود در حمایت از ترور و تروریسم را برای جامعه جهانی نشان داد.

شهریار حیدری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حملات آمریکا به یمن گفت: آمریکا در راستای کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی اقداماتی را علیه یمن انجام داده است.

وی توضیح داد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی به شدت دچار تزلزل نظامی و اجتماعی شده لذا آمریکا برای مدیریت شرایط دست به حمله به یمن زد.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که جبهه مقاومت تنها فلسطین نیست و متشکل از گروه های مختلف در سوریه، عراق، لبنان، یمن و دیگر کشورها می شود اضافه کرد: با توجه به این که نقاط استراتژیک از جمله باب المندب، دریای سرخ و محل تردد ناوها در اختیار یمن است و اینها از جریان های اقتصادی محسوب می شود، بیشترین مسیر کمک های مالی به رژیم صهیونیستی هم از این طریق بود لذا مقاومت یمن با هدف کمک به مردم مظلوم غزه اقداماتی را در چند روز گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: آمریکا برای کمک به رژیم صهیونیستی به یمن حمله کرد

حیدری: آمریکا برای کمک به رژیم صهیونیستی به یمن حمله کرد