مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 19:402024-01-08بين الملل

جزییات جدیدی از هلاکت یک عامل تروریستی در بمپور


اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی پشتیبانی از گروهک های تروریستی جنوب شرق کشور به نام «اکرم نارویی» در درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در منطقه بمپور این استان به هلاکت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: این شرور مسلح که سوابق متعدد شرارت مسلحانه و نقش بسزایی در تامین تسلیحات و پشتیبانی از تیم های عملیاتی و نقل و انتقال تروریست های تکفیری منطقه را دارا بود، در حمله اخیر به مقر فرماندهی انتظامی شهر راسک و نیز در ترور 2 نفر از کارکنان فراجا در بهمن ماه سال گذشته، نقش های خائنانه ای علیه امنیت و حافظان امنیت کشور ایفا کرده بود.

این اطلاعیه می افزاید: نامبرده علیرغم تغییر مکرر محل اختفای خود و رعایت شدید ملاحظات حفاظتی، با سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان شناسایی و آخرین محل اختفای او با همکاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی فراجای استان به محاصره در آمد.

در این اطلاعیه آمده است: پس از اقدام برای دستگیری این تروریست باسابقه، وی با مقاومت مسلحانه و تیراندازی به سوی ماموران، قصد گریز از محاصره را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدیدی از هلاکت یک عامل تروریستی در بمپور

جزییات جدیدی از هلاکت یک عامل تروریستی در بمپور