مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:302023-12-27اقتصادي

باور جدی برای توسعه گردشگری استان کرمان وجود ندارد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان این که باور جدی برای توسعه گردشگری استان وجود ندارد، گفت: با وجود این همه مزایای گردشگری در استان اما دلیل وضعیت کنونی کرمان این است که به پتانسیل ها توجه نمی شود.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با بیان این که باور جدی برای توسعه گردشگری استان وجود ندارد، گفت: با وجود این همه مزایای گردشگری در استان اما دلیل وضعیت کنونی کرمان این است که به پتانسیل ها توجه نمی شود.

سیدمهدی طبیب زاده امروز ششم دی ماه در نشست هم اندیشی توسعه گردشگری استان کرمان، برنامه 1404 با گلایه از عدم استقبال مسئولان شهرستان ها از این نشست اظهار کرد: باور جدی برای توسعه گردشگری استان کرمان وجود ندارد و اشکال کار همینجاست.

وی افزود: با وجود این همه مزایای گردشگری در استان اما دلیل وضعیت کنونی جایگاه کرمان این است که توجه نمی شود و خیلی دور از انتظار نیست که چرا کرمان به عنوان مقصد گردشگری در کشور مطرح نمی شود.

طبیب زاده با اشاره به اینکه از 27 اثر ثبت جهانی که در کشور داریم، 10 مورد مربوط به استان کرمان است، تصریح کرد: باید کمک کنیم که ذهنیت ها تغییر کند.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: قرار است تا سال 1404 رویدادهای مختلفی برگزار کنیم که منجر به معرفی استان کرمان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باور جدی برای توسعه گردشگری استان کرمان وجود ندارد

باور جدی برای توسعه گردشگری استان کرمان وجود ندارد