مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:552024-01-13فرهنگي

در ایرانشهر چه خبر است ؟


سه نمایش در تماشاخانه ایرانشهر تمدید و دو اجرایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،سه نمایش توافق نامه به کارگردانی کورش سلیمانی، خانمِ آقای جرج کلونی به کارگردانی مونا صوفی، و همکارها به کارگردانی پریسا محمدی که از اواخر آذرماه اجراهای خود را در تماشاخانه ی ایرانشهر آغاز کرده بودند تمدید و دو اجرایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تماشاخانه ی ایران شهر؛ اجرای نمایش توافق نامه نوشته ی فیلیپ کلودل، ترجمه ی شهلا حائری و کارگردانی کورش سلیمانی، با بازی بهنام تشکر، کورش سلیمانی، رامین ناصر نصیر تا روز جمعه 29 دی ماه تمدید شده؛ و سه روز پایانی اجرا (چهارشنبه تا جمعه) نیز در دو سانس 18 و 20 در سالن ناظرزاده ی کرمانی به صحنه خواهد رفت.

نمایش خانم آقای جرج کلونی به نویسندگی متین ایزدی و کارگردانی مونا صوفی تا روز جمعه 29 دی ماه ساعت 20:15 در سالن استاد سمندریان به صحنه رفته؛ و در دو روز پایانی اجراهای خود (پنج شنبه و جمعه) نیز دو سانس 19 و 20:30 اجرا خواهد شد.

بهنام شرفی، میترا رفیع، ماهان عبدی، نفس بازغی، مونا صوفی، الکس ملک کرم بازی گران این نمایش هستند.

گفتنی است نمایش همکارها نوشته ی جان هاج، ترجمه ی معین محب علیان و کارگردانی پریسا محمدی نیز تا چهارشنبه 27 دی ماه هر شب ساعت 18 اجرا خواهد شد؛ و روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 دی ماه در سانس ویژه ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایرانشهر چه خبر است ؟

در ایرانشهر چه خبر است ؟