مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:502023-12-27سياسي

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس


مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج فارس با حضور گروه های تولید محتوای فضای مجازی استان امروز، 6 دی ماه در شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج فارس با حضور گروه های تولید محتوای فضای مجازی استان امروز، 6 دی ماه در شیراز برگزار شد.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در این مراسم در خصوص این رویداد گفت: امروز در شهر شیراز، منتسب به شهر احمد بن موسی(ع) در جمع جوانانی هستیم که در این رویداد گرد هم جمع شده اند تا بتوانند در یک نبرد سالم و 48 ساعته به رقابت تولید محتوا بپردازند و در نهایت بهترین ها به تهران و رویداد ملی معرفی خواهند شد.

سیدمحسن هاشمی با بیان اینکه این رویداد و برگزاری آن می تواند تاثیرات بسیار زیادی در حوزه تولید محتوا داشته باشد، اظهار کرد: باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ساختار و قالب های فضای مجازی در همه کشورها و در نزد همه فرهنگ ها مشترک است؛ ولی آنچه باعث تفاوت بین آن ها می شود چیزی جز محتوا نیست، از این رو ارزش گذاری در حوزه فضای مجازی و در نظر گرفتن سیاه و سفیدها، اخلاق، فرهنگ و معنویت در این فضا در گرو تولید محتوایی است که ما می توانیم به شبکه گسترده اینترنت ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس

آغاز پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در فارس