مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:102024-01-08بين الملل

هشدار ایران نسبت به تلاش های رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه جنگ در منطقه


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام ماجراجویانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید «وسام حسن طویل» یکی از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان را شدیدا محکوم کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام ماجراجویانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید وسام حسن طویل یکی از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی دوشنبه شب در یک موضع گیری رسانه ای، روی آوردن رژیم صهیونیستی به عملیات های زبونانه تروریستی را دلیل ضعف و درماندگی آشکار این رژیم در بُعد نظامی و ضربات دردناک وارده بر هیمنه پوشالی آن در معرکه های میدانی از جمله در نوار غزه دانست و افزود : اینگونه اقدامات شرورانه هرگز نخواهد توانست جبران کننده شکست ترمیم ناپذیر رژیم در طوفان الاقصی و نیز سه ماه جنگ افروزی آن علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه غربی باشد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان ضمن هشدار به جامعه جهانی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به تلاش های آشکار و ماجراجویانه رژیم صهیونیستی به منظور گسترش دامنه درگیری و جنگ در منطقه گفت: تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطین در غزه و کرانه غربی و همزمان نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و سوریه و توسل آشکار این رژیم غاصب به تروریسم سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران نسبت به تلاش های رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه جنگ در منطقه

هشدار ایران نسبت به تلاش های رژیم صهیونیستی برای گسترش دامنه جنگ در منطقه