مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:452023-12-28سياسي

ظرفیت بالای زنان ایرانی در گزینش کاندیدای اصلح


مدیر کارآمدی و نقش آفرینی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان این که رهبری تأکید دارند الگویی برای زن داریم که با الگوی خانه نشین زن شرقی و ابزاری بودن زن غربی متفاوت است، - گفت: ما می خواهیم زنان با حفظ ویژگی های انسانی و در نظرگیری کرامت در جامعه حضور داشته باشند و از استعداد و توانمندی های خود در جامعه بهره برداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرضیه افضلی در برنامه ای رادیویی با اشاره به دیدار رهبری با زنان کشور گفت: ما می توانیم صدای خود را به گوش عالی ترین مقام کشور برسانیم؛ این روند از سال گذشته اتفاق افتاده است و رهبری هم رویکرد مترقی و روشن بینانه به حوزه زنان دارند و به عنوان یک نظریه پرداز حوزه اسلامی و نه صرفاً یک مقام حاکمیتی مطرح هستند و بارها موضع خود را درباره زنان مطرح کرده اند.

افضلی با بیان این که رهبری تأکید دارند الگویی برای زن داریم که با الگوی خانه نشین زن شرقی و ابزاری بودن زن غربی متفاوت است، گفت: ما می خواهیم زنان با حفظ ویژگی های انسانی و درنظرگیری کرامت در جامعه حضور داشته باشند و از استعداد و توانمندی های خود در جامعه بهره برداری کنند.

ایشان در این دیدار نیز نقد خود را نسبت به ابتذال غربی نسبت به زن مطرح کردند و تأکید داشتند ما حضور زنان را در غرب پس از جنگ جهانی می بینیم؛ چون به نیروی کار ارزان نیاز بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای زنان ایرانی در گزینش کاندیدای اصلح

ظرفیت بالای زنان ایرانی در گزینش کاندیدای اصلح