مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:152024-01-03سياسي

بزرگداشت یاد حاج قاسم در اسلامشهر


آیین گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، ظهر امروز به همت ستاد گرامیداشت سردار سلیمانی شهرستان اسلامشهر، با حضور عضو مجلس خبرنگاران رهبری، امام جمعه، فرماندار، مسئولین ادارات، بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان در محل اردوگاه شهید غلامی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) برگزار شد.

حجت السلام جواد مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی پیرو مکتب حضرت زهرا(س) بود و به ولایت و امامت حساسیت خاصی داشت و در این راه به شهادت رسید.

وی افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور پرشور خود در آیین های گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شخصیتی که باعث تحول عظیم در جبهه مبارزه با استکبار و در بین نیروهای مقاومت شد، قدردانی خود را نسبت با این سرباز ولایت نشان دادند، توجه به اهداف انقلاب اسلامی، جلوگیری از نفوذ جریان داعش به سرزمین انقلاب اسلامی و متین امر رهبری و ولایت فقیه از مهترین ویژگی های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت یاد حاج قاسم در اسلامشهر

بزرگداشت یاد حاج قاسم در اسلامشهر