مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:352023-12-26سياسي

برگزاری «ماهگرد» سوم در آسمان نمای «گنبد مینا»


گردهمایی منجمان آماتور و علاقه مندان نجوم در سومین سمینار «ماهگرد» به منظور ایجاد محفلی صمیمانه و با هدف بررسی رویدادهای نجومی، تعامل و اشتراک گذاری اطلاعات و توانایی ها در زمینه نجوم و رصد آسمان و همچنین گپ و گفت های علمی بین شرکت کنندگان برگزار می شود.

- گردهمایی منجمان آماتور و علاقه مندان نجوم در سومین سمینار ماهگرد به منظور ایجاد محفلی صمیمانه و با هدف بررسی رویدادهای نجومی، تعامل و اشتراک گذاری اطلاعات و توانایی ها در زمینه نجوم و رصد آسمان و همچنین گپ و گفت های علمی بین شرکت کنندگان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسمان نمای گنبد مینا واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همکاری انجمن علمی دانشجویی نجوم دانشگاه الزهرا و مجله نجوم، سومین سمینار ماهگرد را با حضور اساتید شناخته شده این حوزه چهارشنبه، 6 دی ماه جاری از ساعت 17 تا 19 برگزار می کند.

در این سمینار برنامه هایی با عناوینی همچون حرف اول و آخر با حضور کاظم کوکرم و ساناز مصطفی زاده، چشم ایران به آسمان با سخنرانی آرش دانش، گزارش ماراتن به همراه علی ابراهیمی سراجی و محمد نیلفروشان و همچنین شاهدخت در بند و بدر تا بدر با اجرای مهرناز ذبایحی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «ماهگرد» سوم در آسمان نمای «گنبد مینا»

برگزاری «ماهگرد» سوم در آسمان نمای «گنبد مینا»