مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:102024-01-10حوادث

پس از 30 ساعت آتش سوزی جنگل های نور مازندران مهار و خاموش شد


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران: در زمان حاضر آتش حدود 10 هکتار از بهترین رویشگاه های ارزشمند این منطقه از نوع راشستان را سوزاند.

- فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران: در زمان حاضر آتش حدود 10 هکتار از بهترین رویشگاه های ارزشمند این منطقه از نوع راشستان را سوزاند.

بخشی از جنگل مناطق مرتفع صخره ای موسوم به (جنگل هلیک بن) بخش چمستان نور حوالی ساعت 9 صبح روز گذشته - سه شنبه - آتش گرفت که به گفته رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان این آتش پس از 30 ساعت امروز مهار و خاموش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، به گفته فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران به مرکزیت ساری در پی وقوع این آتش سوزی در روز گذشته دست کم 9 گروه واکنش سریع در قالب دست کم 70 نفر اعم از نیروهای مردمی، یگان حفاظت، همیاران طبیعت برای اطفای حریق به محل وقوع آتش سوزی حضور پیدا کردند.

صادق طهماسب پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با وجود آنکه اواخر روز گذشته به علت پیشروی سطح آتش سوزی ناشی از وزش باد شدید، شیب تند، سخت گذر بودن مسیر و ضعف توانایی نیروها در مهار حریق درخواست یک فروند بالگرد از ستاد مدیریت بحران استانداری شد منتهی این پیگیری نتیجه نداد و در نهایت نیروها با کمترین امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 30 ساعت آتش سوزی جنگل های نور مازندران مهار و خاموش شد

پس از 30 ساعت آتش سوزی جنگل های نور مازندران مهار و خاموش شد