مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:452024-01-14اقتصادي

عضو اتاق بازرگانی ایران: با قانون مجلس از اصل طلا مالیات بر ارزش افزوده اخذ نمی شود


محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: هفته گذشته نرخ جهانی طلا سیر نزولی داشت و تغییرات آن بسیار کم بود اما براساس اتفاقاتی که معمولا در این مقطع زمانی رخ می دهد، - محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: هفته گذشته نرخ جهانی طلا سیر نزولی داشت و تغییرات آن بسیار کم بود اما براساس اتفاقاتی که معمولا در این مقطع زمانی رخ می دهد، تغییراتی را در نرخ ارز داشتیم و نرخ ارز به دلایل مختلف سیر صعودی پیدا کرد و این افزایش تاثیر عمده ای بر رشد قیمت طلا و سکه داشت.

نماینده کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران افزایش تقاضا را یکی از دلایل رشد قیمت طلا و سکه دانست و گفت:در ماه های گذشته واردات شمش طلا به کشور به شدت افزایش پیدا کرد که اتفاق خوبی بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت؛ محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه، گفت: هفته گذشته نرخ جهانی طلا سیر نزولی داشت و تغییرات آن بسیار کم بود اما براساس اتفاقاتی که معمولا در این مقطع زمانی رخ می دهد، تغییراتی را در نرخ ارز داشتیم و نرخ ارز به دلایل مختلف سیر صعودی پیدا کرد و این افزایش تاثیر عمده ای بر رشد قیمت طلا و سکه داشت.

 وی افزایش تقاضا را دومین علت رشد قیمت طلا و سکه دانست و ادامه داد: در  ماه های گذشته واردات شمش طلا به کشور به شدت افزایش پیدا کرد که اتفاق خوبی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو اتاق بازرگانی ایران: با قانون مجلس از اصل طلا مالیات بر ارزش افزوده اخذ نمی شود

عضو اتاق بازرگانی ایران: با قانون مجلس از اصل طلا مالیات بر ارزش افزوده اخذ نمی شود