مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:402024-01-06سياسي

تشدید دو قطبی بین «کارگزاران» و «اتحاد ملت»


اصلاح طلبان در حالی به استقبال انتخابات مجلس می روند که دوگانه مشارکت طلبان و تحریم خواهان در جریان اصلاحات، بار دیگر نمودار شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: جریان موسوم به اصلاح طلب، با مقوله اختلاف و انشقاق بیگانه نیست؛ طیف های راست نشین و چپ نشین این جریان سیاسی در برخی بزنگاه ها و مقاطع، واگرایی را بر همگرایی رجحان داده اند و به جای وصل، راه فَصل در پیش گرفته اند.

اکنون نیز که در موسم انتخابات مجلس دوازدهم هستیم، نجواهای جدایی و مهجوری از درون اردوگاه اصلاح طلبان شنیده می شود؛ در جدیدترین نُت این سَمفونی گوش آشنا، حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران، در گفت وگو با هم میهن گفته است: مشارکت مشروط در انتخابات در جبهه اصلاحات در دستور کار است و ما به عنوان حزب کارگزاران طرفدار این نظر هستیم ؛ هنوز ساعتی از این اظهارات دبیرکل کارگزاران نگذشته بود که آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات در واکنش اعلام کرد که مواضع جبهه اصلاحات ایران از طریق سخنگو یا بیانیه های رسمی منتشر می شود و نظرات دیگری که از طرف برخی از احزاب یا فعالان سیاسی منتشر می شود، نظر و موضع این تشکیلات نیست .

اگرچه از ظاهرِ موضع گیری رییس جبهه اصلاحات، نشانه ای از افتراق و اختلاف میان او با کارگزارانی ها مشاهده نمی شود، اما آگاهان از کشمکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید دو قطبی بین «کارگزاران» و «اتحاد ملت»

تشدید دو قطبی بین «کارگزاران» و «اتحاد ملت»