مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:152024-01-17حوادث

کشف بیش از 40 قبضه شکاری و پرندگان شکار شده در گیلان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بیش از 40 قبضه سلاح شکاری و بالغ بر 20 قطعه پرنده شکار شده در روزهای برفی در استان کشف و ضبط شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: بیش از 40 قبضه سلاح شکاری و بالغ بر 20 قطعه پرنده شکار شده در روزهای برفی در استان کشف و ضبط شد.

رامین زراعتی شامگاه 26 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به کشف سلاح شکاری در گیلان، اظهار کرد: در فصل سرد زمستان رقابتی نابرابر بین انسان مسلح و آماده نبرد، با جانداری بی پناه و پناه آورده به انسان وجود دارد، زمانی که برخی افراد فراموش می کنند که زندگی بدون این جانداران لذت و خوشی ندارد؛ همان موجوداتی که وجودشان موجب خوشی ماست و نبودشان نابودی اکوسیستم های زیبا و سختی ما برای زندگی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه باید به حال پرندگان و پستاندارانی که به ما پناه آورده اند، بیندیشیم، افزود: در روزهای برفی اخیر ماموریت های شبانه روزی توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان انجام شد که ماحصل کشف و ضبط دهها قبضه اسلحه شکاری بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: با افزایش بارش برف و سفید پوش شدن نقاط مختلف استان، محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست گیلان در چند روز گذشته بیش از 40 قبضه سلاح شکاری و بالغ بر 20 قطعه انواع پرندگان شکار شده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 40 قبضه شکاری و پرندگان شکار شده در گیلان

کشف بیش از 40 قبضه شکاری و پرندگان شکار شده در گیلان