مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:202024-01-10ورزشي

شکایت هیات فوتبال خراسان رضوی از مدیرکل ورزش و جوانان استان


 دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با اعلام خبر شکایت از مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: آقایان برای فرار از این شکایت سعی دارند با اخبار دروغ فضای فوتبال استان را تحت الشعاع قرار دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی  دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی با اعلام خبر شکایت از مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: آقایان برای فرار از این شکایت سعی دارند با اخبار دروغ فضای فوتبال استان را تحت الشعاع قرار دهند.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ثبت شکایت از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان استان خلاف قرارداد منعقد شده زمین چمن شماره یک تختی را تحویل هیات فوتبال استان نمی دهد و برغم تمام تلاش های صورت گرفته برای حل ماجرا، مجبور به شکایت از مدیرکل ورزش و جوانان شدیم.

وی افزود: واقعا جای تعجب دارد که مدیرکل ورزش و جوانان چه عنادی با جامعه فوتبال دارد که برخلاف قرارداد منعقده زمین چمن شماره یک تختی را برغم تحویل پیمانکار، به هیات فوتبال به عنوان مستاجر تحویل نمی دهد؛ آقایان متوجه نیستند دود این اقدام به چشم جامعه فوتبال می رود؟ مگر وظیفه ذاتی ورزش و جوانان حمایت از ورزشکاران نیست؟ مگر انجام دستورات برخی کارفرمایانی که اتفاقا کارنامه مضحکی در فوتبال دارند، چقدر ارزش دارد؟ وی خاطرنشان کرد: جامعه فوتبال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت هیات فوتبال خراسان رضوی از مدیرکل ورزش و جوانان استان

شکایت هیات فوتبال خراسان رضوی از مدیرکل ورزش و جوانان استان