مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:452024-01-09اقتصادي

آزادی 168 زندانی جرائم غیر عمد در همدان


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 168 زندانی جرائم غیر عمد در همدان طی 9 ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، یدالله روحانی منش صبح امروز در دیدار با دادستان استان در دفتر ستاد دیه اظهار کرد: کمک های این مجموعه در 9 ماهه سال جاری، سبب آزادی 168 زندانی جرایم غیرعمد ( 114 زندانی مالی، 51 زندانی مهریه، دو زندانی ناتوان در بازپرداخت دیه و یک زندانی نفقه شده است.

وی افزود: مجموع بدهی این افراد یک هزار و 687 میلیارد ریال بوده که از راه های مختلف از جمله رایزنی برای جلب رضایت شاکی، کمک بلاعوض، فراهم ساختن شرایط اعسار و ارایه تسهیلات بانکی راهکاری برای آزادی آنها مهیا شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در ادامه از دادستان برای تسریع در رسیدگی به درخواست ها و مساعد ساختن اوضاع و شرایط لازم در راستای پرداخت کمک های مؤثر مالی از سوی ستاد دیه و آزادی زندانیان تقدیر کرد.

دادستان همدان نیز گفت: به طور عمده فلسفه تشکیل ستاد دیه برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد است که به دلیل شرایط بد مالی یا ورشکستی توان راضی کردن شاکی خود را ندارند.

حسن خانجانی عنوان کرد: تا جایی که قانون اجازه داده از نظر جنبه عمومی کمک کار این تعداد زندانی هستیم، اما نمی توان از حق الناس گذشت و بدهکاران باید شاکیان خود را به طریقی راضی کنند، بنابراین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 168 زندانی جرائم غیر عمد در همدان

آزادی 168 زندانی جرائم غیر عمد در همدان