مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:352024-01-09سياسي

دانشجویان اهمیت انتخابات را تبیین کنند/ برای ایران قوی باید رای بدهیم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت بالای انتخابات امسال گفت: این اولین انتخابات بعد از هجمه همه جانبه سال گذشته دشمنان علیه کشورمان می باشد و ضروری است که همه در پای صندوق ها حضور و مشارکت فعال داشته باشیم.

- دانشجویان اهمیت انتخابات را تبیین کنند/ برای "ایران قوی" باید رای بدهیم ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت بالای انتخابات امسال گفت: این اولین انتخابات بعد از هجمه همه جانبه سال گذشته دشمنان علیه کشورمان می باشد و ضروری است که همه در پای صندوق ها حضور و مشارکت فعال داشته باشیم.

علی شعبانی، عصر امروز (19 دی) در نشست با جمعی از تشکل های دانشجویی استان با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو گفت: امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم.

وی افزود: دشمن در این دوره هم مانند همیشه برنامه ریزی های بسیاری را برای تحریم این انتخابات و ایجاد ناامیدی در میان مردم برای جلوگیری از حضور در انتخابات در پیش گرفته است، بنابراین در این شرایط حضور مردم در پای صندوق های رای بیش از پیش اهمیت دارد، موضوعی که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید ویژه ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اهمیت انتخابات را تبیین کنند/ برای ایران قوی باید رای بدهیم

دانشجویان اهمیت انتخابات را تبیین کنند/ برای ایران قوی باید رای بدهیم