مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:052024-01-17اقتصادي

کنار گذاشتن دلار باعث ارزان تر شدن کالا های الکترونیکی در روسیه شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، نشریه ایزوستیا روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که واردکنندگان لوازم الکترونیکی در روسیه تقریباً به طور کامل دلار و یورو را در تسویه حساب های خود با فروشندگان و توزیع کنندگان خارجی کنار گذاشته .

- نشریه ایزوستیا در گزارشی اعلام کرد که واردکنندگان لوازم الکترونیکی در روسیه تقریباً به طور کامل دلار و یورو را در تسویه حساب های خود با فروشندگان و توزیع کنندگان خارجی کنار گذاشته اند و این موضوع باعث کاهش قیمت ها شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، نشریه ایزوستیا روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که واردکنندگان لوازم الکترونیکی در روسیه تقریباً به طور کامل دلار و یورو را در تسویه حساب های خود با فروشندگان و توزیع کنندگان خارجی کنار گذاشته اند و این موضوع باعث کاهش قیمت ها شده است.

مدیر یکی از تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی روسیه به این نشریه گفت که تقریباً تمام واردات این شرکت در سال 2023 با یوان چین و روپیه هند و همچنین با ارز های ملی سایر کشور های در حال توسعه پرداخت شده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به این روزنامه روسی گفت که حذف دلار و استفاده از ارز های دیگر در این تجارت مزایای زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار گذاشتن دلار باعث ارزان تر شدن کالا های الکترونیکی در روسیه شد

کنار گذاشتن دلار باعث ارزان تر شدن کالا های الکترونیکی در روسیه شد