مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:202024-01-07اقتصادي

ضعف بازارها در برابر فرصت سرمایه گذاری مولد در بازار املاک


مشارکت در ساخت هتل و بهره برداری از آن به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مولد و نوین با حفظ و افزایش ارزش و درآمد پایدار مادام العمر همراه است.

- چالش یا فرصت؟ ضعف اساسی اغلب بازارها و دیدگاهی نوین به سرمایه گذاری سرمایه گذاری مولد به نوعی از سرمایه گذاری اشاره دارد که به طور ملموسی، قابلیت افزایندگی داشته باشد، به گونه ای که بتواند به صورت بلندمدت و حتی مادام العمر، درآمد یا منفعتی قابل توجهی را از آن سرمایه گذار نماید.

برای مثال، سرمایه گذار یک هتل پنج ستاره، پس از بهره برداری آن، نسبت به قدرالسهم خود، از درآمد هتل نیز بهره مند خواهند شد.

بازار املاک و مستغلات تجاری مانند هتل ها یا بیمارستان ها، برای بسیاری از افراد، بازاری جدید به شمار می رود چرا که اکثر اقشار جامعه، جز سرمایه گذاری در املاک مسکونی، فعالیتی در بازار املاک ندارند.

اما موضوع مهم این است که نسبت به سایر بازارها – از جمله بازار املاک مسکونی – سرمایه گذاری در املاک مولد همانند اماکن تجاری منجر به درآمدزایی و سودآوری پایدارتر و بسیار چشم گیرتری می شود.

در این مقاله، بازار املاک و مستغلات تجاری را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مولد معرفی می کنیم و در ادامه، با برشمردن نقاط ضعف سایر بازارها، دیدگاهی به شما ارائه می نماییم تا بتوانید با تصمیم گیری های مالی بهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف بازارها در برابر فرصت سرمایه گذاری مولد در بازار املاک

ضعف بازارها در برابر فرصت سرمایه گذاری مولد در بازار املاک