مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:452024-01-09سياسي

برپایی یک اردوی درمانی با 70 پزشک در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: گروه جهادی الکفیل برای خدمات دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی و نیازمندان از امروز به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: گروه جهادی الکفیل برای خدمات دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی و نیازمندان از امروز به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

مجید الهی راد امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) اظهار کرد: با توجه به قیمت های زیاد تعرفه های دندانپزشکی و درمانی، از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان شد.

با برنامه ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت چهار روز از 19 تا 22 دی ماه در استان حضور می یابد و به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان خواهد پرداخت.

وی گفت: قبل از حضور این گروه جهادی، گروه های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و براساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده در این چهار روز، در مصلای شهرستان بجنورد از خدمات استفاده خواهند کرد.

الهی راد با بیان اینکه بیش از 70 پزشک متخصص از داخل و خارج استان در این اردوی فعالیت دارند، ادامه داد: بیش از هشت نوع خدمت درمانی از جمله انجام خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان، فیزیوتراپی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی یک اردوی درمانی با 70 پزشک در خراسان شمالی

برپایی یک اردوی درمانی با 70 پزشک در خراسان شمالی