مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:402024-01-17اقتصادي

1650 خانوار نیازمند خراسان جنوبی خودکفا شدند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال هزار و 650 خانوار تحت حمایت این نهاد از گردونه حمایت خارج شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:از ابتدای امسال هزار و 650 خانوار تحت حمایت این نهاد از گردونه حمایت خارج شده اند.

به گفته وی در راستای پالایش مددجویان مطابق برنامه پنجم و ششم توسعه باید سالانه 10 درصد کاهش آمار مددجویان را داشته باشیم.

  وی ادامه داد:از سال 1400 که آمار مستمری بگیران 44 هزار خانوار بودند تاکنون 5 هزار خانوار از حمایت خارج و آمار تحت حمایت این نهاد به 39 هزار خانوار رسیده است.

وی گفت: برخی از خانوارها به صورت موقت و 6 ماهه تحت حمایت بودند و بنا به خدماتی نظیر جهیزیه و تحصیل که نیاز دارند تحت پوشش قرار می گیرد و در نهایت هر مددجو 3 سال تحت حمایت است مگر سالمند و از کارافتاده باشند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که براساس برنامه ششم توسعه باید خدمات رسانی به سالمندان را برون سپاری و به مردم واگذار کنیم افزود: در این راستا 73 مرکز نیکوکاری در مساجد با 91 مددکار رسیدگی به 18 هزار پرونده سالمند را برعهده گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1650 خانوار نیازمند خراسان جنوبی خودکفا شدند

1650 خانوار نیازمند خراسان جنوبی خودکفا شدند