مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:052024-01-17سياسي

دانشگاه ها باید سهم بزرگی در صحنه انتخابات داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور در سومین نشست طرح ملی اعتلا (تعالی معرفتی و مهارتی و حرفه ای استادان) دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، - وزیر کشور گفت: دانشگاه ها باید سهم بزرگی در صحنه مشارکت اجتماعی و سیاسی در انتخابات داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، احمد وحیدی وزیر کشور در سومین نشست طرح ملی اعتلا (تعالی معرفتی و مهارتی و حرفه ای استادان) دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: طرح اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی یک طرح ارزشمند و دارای فلسفه است.

وی خاطرنشان کرد: لازمه وجود دانشگاه حکمت بنیان این است که در دانشگاه علاوه بر کار علم آموزی، برنامه ها و طرح های دیگری نیز اجرا شود که برگزاری طرح اعتلا در دانشگاه آزاد اسلامی در دسته همین طرح هاست.

 وحیدی با بیان اینکه لزوم ایجاد تمدن نوین اسلامی در گرو دانشگاه حکمت بنیان است، گفت: ما نمی توانیم به تمدن نوین اسلامی فکر کنیم، اما دانشگاه حکمت بنیان نداشته باشیم، چرا که دانشگاه نقش اصلی را در ایجاد تمدن نوین اسلامی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید سهم بزرگی در صحنه انتخابات داشته باشند

دانشگاه ها باید سهم بزرگی در صحنه انتخابات داشته باشند