مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:002023-12-31اجتماعي

پیشرفت 85 درصدی اردوگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه در همدان


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی همدان از پیشرفت 85 درصدی اردوگاه امیرالمومنین(ع) برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در همدان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز رییس سازمان برنامه و بودجه استان به همراه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان و رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از پروژه مجتمع فرهنگی _تربیتی اردوگاه امیرالمومنین(ع) آموزش و پرورش استثنایی همدان بازدید کردند.

 رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی همدان در این بازدید ضمن ارائه گزارش از فعالیت های عمرانی  پروژه امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: این مجتمع با هدف بهبود بخشی به فعالیت های اردویی و فرهنگی دانش آموزان با نیازهای ویژه احداث شده است.

محمدی تاکید کرد: این پروژه تاکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با حمایت مسئولان استانی تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان نیز با ارائه گزارش از مراحل تکمیل پروژه و روند پیشرفت این مجتمع اظهار کرد: تمام مراحل احداث و ساخت این مجتمع با نظارت مهندسان مجرب اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است و همه مواد اولیه به کار رفته در این پروژه دارای استاندارهای رسمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 85 درصدی اردوگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه در همدان

پیشرفت 85 درصدی اردوگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه در همدان