مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:202024-01-16سياسي

انقلاب در متروی تهران/ تشریح جزییات ورود تاکسی های برقی با مدل جدید به پایتخت


شهردار تهران در مورد نحوه ورود تاکسی های برقی با مدل جدید به پایتخت توضیحاتی ارائه داد و در مورد اقدامات شهرداری برای مترو گفت: شاهد انقلابی در مترو خواهیم بود، - شهردار تهران در مورد نحوه ورود تاکسی های برقی با مدل جدید به پایتخت توضیحاتی ارائه داد و در مورد اقدامات شهرداری برای مترو گفت: شاهد انقلابی در مترو خواهیم بود، بطوری که ما در حوزه واگن 1071 واگن با ظرفیت داخلی سازی 51 درصد و 113 واگن با ظرفیت 85 درصد داخلی سازی از سال آینده خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی امروز در آیین رونمایی از تاکسی های برقی تهران با بیان اینکه برخی از آدمها برای کارهای بزرگ ساخته شدند و دولت فعلی نیز دولت کارهای بزرگ است، گفت: شکرخدا دولت دغدغه اصلی خود را بر رفع مشکلات و دغدغه های مردم گذاشته است.

تردد 66 درصدی شهروندان تهرانی با خودروی شخصی فاجعه است وی با بیان اینکه تنها 34 درصد حمل و نقل شهروندان با حمل و نقل عمومی است و 66 درصد ترددهای شهروندان تهرانی با خودروی شخصی است که این عدد فاجعه است، گفت: میراثی که ما در شهرداری تهران برای ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی تحویل گرفتیم.

مناسب نبود و البته به دلیل اقتضائات دوران کرونا ذائقه مردم نیز به سمت استفاده از خودروی شخصی تغییر کرده بود؛ اما سعی کردیم که کارهای بزرگی انجام دهیم؛ بگون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در متروی تهران/ تشریح جزییات ورود تاکسی های برقی با مدل جدید به پایتخت

انقلاب در متروی تهران/ تشریح جزییات ورود تاکسی های برقی با مدل جدید به پایتخت