مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:052023-12-22اقتصادي

دست یابی به اهداف برنامه ریزی شده در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان


معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان گفت: دست یابی به اهداف برنامه ریزی شده در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان محقق شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید علی اصغر مدنی معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان، امروز با بیان اینکه دست یابی به اهداف برنامه ریزی شده در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان انجام شده است، اظهار کرد:  مهم ترین هدف واحد فولادسازی در سال جاری با توجه به افزایش محدودیت های انرژی، استمرار تولید و دست یابی به اهداف و برنامه های تعیین شده است که خوشبختانه تاکنون علاوه بر رسیدن به این هدف در مسیر دست یابی به اهداف سالانه نیز در حال حرکت هستیم.

وی  با اشاره به ثبت رکوردهای متعدد در حوزه فولادسازی و ریخته گری مداوم، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش و پشتکار جهادگونه، هماهنگی و همدلی در واحد فولادسازی توانستیم آبان ماه فولاد هرمزگان را پررکورد پشت سر بگذاریم.

معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان افزود: این رکوردها در آبان ماه در حالی رقم خوردند که شرکت تا اواخر شهریورماه با محدودیت تأمین برق مواجه بود.

در مهرماه نیز پروژه هایی جهت آماده سازی واحد فولادسازی برای افزایش ظرفیت اجرا شد، بنابراین زمینه را برای افزایش قابل توجه تولید و رکوردشکنی در آبان ماه آماده را کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست یابی به اهداف برنامه ریزی شده در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان

دست یابی به اهداف برنامه ریزی شده در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد هرمزگان