مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:402023-12-29سياسي

حضور حداکثری در انتخابات فتنه ها را خنثی می کند


ملت ایران با بصیرت مثال زدنی خود در مقابل همه فتنه گران خواهد ایستاد و با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه دیگری رقم می زند و بار دیگر، - ایسنا/گیلان امام جمعه موقت رشت گفت: ملت ایران با بصیرت مثال زدنی خود در مقابل همه فتنه گران خواهد ایستاد و با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه دیگری رقم می زند و بار دیگر، دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس و سرشکسته می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور امروز، هشتم دی ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، فلسطین را مسأله اول جهان اسلام دانست و اظهار کرد: شاهد تغییر در معادلات جهانی به نفع جهان اسلام و جبهه مقاومت هستیم.

وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت های آشکار و پنهان غرب و در رأس آنها آمریکا، اقدام به کشتار مردم مظلوم، به ویژه زنان و کودکان فلسطینی می کند؛ اما مقاومت غزه موجب شده است بشریت شاهد یک تحول جهانی باشد.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و چشم جهانیان را نسبت به جنایت های آمریکا باز کرد، افزود: رژیم صهیونیستی با این همه جنایت، هیچ دستاوردی نداشته است و به زودی شاهد نابودی اسراییل خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات فتنه ها را خنثی می کند

حضور حداکثری در انتخابات فتنه ها را خنثی می کند