مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 18:502024-01-09سياسي

رقابت 81 نامزد انتخاباتی برای کرسی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه یزد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد، افزایش مشارکت در انتخابات را مسئولیتی عمومی و به عهده تمام افراد جامعه دانست و گفت: برای کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه یزد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابوالفضل اکبری عصر امروز در جلسه کمیته سیاسی ستاد انتخابات شهرستان یزد، اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان را عامل تقویت نظام انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان در خیال باطل خود بنا دارد با برهم زدن نظم عمومی کشور پایه های اعتقادی ملت شهید پرور ایران اسلامی را متزلزل کند.

وی با اشاره به اهمیت شناخت دشمن و جنگ تمام عیار ترکیبی، افزود: در نظام ما افزایش قدرت معنوی و مادی نظام جمهوری اسلامی در گرو مشارکت اقشار مختلف در رویدادهای ملی و مذهبی نظیر انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد تقویت اقتدار نظام در روابط بین الملل و انسجام بخشی به روابط و تعاملات داخل کشور را از جلمه مزیت های حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات است، گفت: مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت چهار مولفه جدی انتخاب است که در دستور کار جدی مسئولان اجرایی قرار گرفته است.

اکبری افزایش مشارکت در انتخابات را مسئولیتی عمومی و به عهده تمام افراد جامعه دانست و بیان کرد: برای کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه یزد 81 نفر ثبت نام و تایید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 81 نامزد انتخاباتی برای کرسی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه یزد

رقابت 81 نامزد انتخاباتی برای کرسی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه یزد