مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 17:502024-01-09سياسي

انتقال ارزش ها به نسل آینده باید در قالب هنر باشد


معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: هدف از برگزاری جشنواره های فرهنگی سوق دادن دانشجویان به سمت هنر است تا بتوانیم مفاهیم ارزشی و دینی را در قالب هنر به نسل های بعدی منتقل کنیم.

- ایسنا/قزوین معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: هدف از برگزاری جشنواره های فرهنگی سوق دادن دانشجویان به سمت هنر است تا بتوانیم مفاهیم ارزشی و دینی را در قالب هنر به نسل های بعدی منتقل کنیم.

حجت الاسلام محمدتقی مبشری در حاشیه اختتامیه جشنواره سرود و هنرهای نمایشی دانشجو معلمان سراسر کشور با عنوان روایت حبیب که امروز، 19 دی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وظیفه ما در سند تحول بنیادین فعال کردن دانشجویان در ساحت های 6 گانه تربیتی است و در ساحت زیباشناختی که یکی از مهمترین ساحت های این سند است، به مباحث هنری پرداخته می شود.

وی افزود: خوشبختانه در دانشگاه فرهنگیان نیروهای بسیار ارزشمند و با پتانسیل بالا وجود دارند که وظیفه ما فعال کردن این دانشجویان در حوزه های هنری است؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فعال ترین دانشجویان هستند و شاهد حضور فعال این دانشجویان در جشنواره های مختلف چون نشریات، قرآن، سرود و هنرهای تجسمی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ارزش ها به نسل آینده باید در قالب هنر باشد

انتقال ارزش ها به نسل آینده باید در قالب هنر باشد