مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:202024-01-15سياسي

ثبت نام اعتکاف از فردا در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام مراسم اعتکاف از فردا آغاز می شود و علاقمندان می توانند با پیامک به شماره 90008523 لینک ثبت نام را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت فرارسیدن ایام اعتکاف برگزار شد، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری(مدظله) مسئله اعتکاف را یکی از رویدادهای مهم برای ارتقای معنوی جامعه عنوان کردند.

وی ادامه داد: اعتکاف شرعی رویدادی است که مردم به مدت سه تا هفت روز در مسجد عبادت می کنند و یک سری مسایل را بر خود حرام می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: لکن میتوان اعتکاف را در مساجد جامع و غیر مساجد جامع انجام داد و این اداره کل به عنوان دستگاه فرهنگی وظیفه دارد زیرساخت ها را برای برگزاری باشکوه تر این رویداد فرهنگی فراهم کند.

وی گفت: سال گذشته قریب به هفت هزار نفر در بیش از 40 مسجد در مراسم اعتکاف شرکت کردند که بیش از دو هزار نفر نیز دانش آموزان بودند.

حجت الاسلام جهانشاهی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود نزدیک به ده هزار نفر در این مراسم شرکت کنند، بیان کرد: امسال قریب به 80 مسجد برای اعتکاف در نظر گرفته شده که بیش از 20 مسجد نیز برای اعتکاف دانش آموزی آماده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اعتکاف از فردا در سیستان و بلوچستان

ثبت نام اعتکاف از فردا در سیستان و بلوچستان