مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:252023-12-31اقتصادي

آغاز عملیات عمرانی محور ساحل جنوبی به رمکان با اعتبار 1500 میلیارد ریال


آیین آغاز عملیات عمرانی جاده محور ساحل جنوبی به شهر رمکان به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد ریال با حضور حجت الله عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و عادل پیغامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم، اظهار کرد: با اجرای پروژه محور ساحل جنوبی به رمکان به طول 10 کیلومتر با اعتبار 1500 میلیارد ریال، مسیر تردد ساکنان و گردشگران به فرودگاه قشم کاهش پیدا می کند.

وی بیان داشت: فاز نخست این پروژه حد فاصل ساحل جنوبی تا نخل گل به طول 2400 متر در دو باند بوده که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

اکبریان ادامه داد: اجرای زیرسازی این جاده توسط خیرین محلی انجام شده و عملیات روسازی آن شامل آسفالت، روشنایی، جدول گذاری رفیوژ میانی، جدول و کانیوو اطراف جاده بر عهده سازمان منطقه آزاد قشم است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: جاده حد فاصل ساحل جنوبی به نخل گل، نخستین بخش از سه قطعه ای است که محور ساحل جنوبی را به بزرگراه مرکزی متصل می شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش ایمنی جاده های جزیره قشم یکی از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم است، گفت: جزیره قشم با مساحتی حدود 1500 کیلومتر مربع دارای 650 کیلومتر جاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات عمرانی محور ساحل جنوبی به رمکان با اعتبار 1500 میلیارد ریال

آغاز عملیات عمرانی محور ساحل جنوبی به رمکان با اعتبار 1500 میلیارد ریال