مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:302024-01-13اجتماعي

کنترل و نظارت بر 1384 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اعمال کنترل و نظارت بر یک هزار و 384دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی استان درقالب 137 مانور در 9 ماهه سالجاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اعمال کنترل و نظارت بر یک هزار و 384دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی استان درقالب 137 مانور در 9 ماهه سالجاری خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال کنترل و نظارت یک هزارو 384 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی اظهار کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوت ی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

وی افزود: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان حاملین مواد خطرناک، اتوبوس ها، مینی بوس های برون شهری و سایر وسایل نقلیه عمومی، به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای به شکل گشت های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و پلیس راه در کلیه محورهای مواصلاتی، پرخطر و پر تردد و به شکل بازدیدهای میدانی ناوگان عمومی حمل ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و نظارت بر 1384 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی سیستان و بلوچستان

کنترل و نظارت بر 1384 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی سیستان و بلوچستان