مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:252023-12-24بين الملل

آشفتگی وضعیت بایدن در نظرسنجی های انتخاباتی


اعداد و ارقام نظرسنجی های انتخاباتی در آمریکا حاکی از کاهش میزان محبوبیت رییس جمهور این کشور بوده و نشان می دهد شانس پیروزی بایدن در انتخابات 2024 بسیار پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق نظرسنجی های انجام گرفته شده جایگاه سیاسی رییس جمهور آمریکا حتی از جایگاه سیاسی باراک اوباما در مقطع قبل از انتخاب مجددش و همچنین جایگاه سیاسی دونالد ترامپ درست یک سال پیش از شکست وی در انتخابات سال 2020 هم پایین تر آمده است و این نشان دهنده وجود مشکلات بسیار بر سر راه فعالیت های انتخاباتی بایدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز، محبوبیت جو بایدن به 40 درصد در ماه گذشته کاهش یافته است و این پایین ترین امتیازی بوده است که وی در دوران ریاست جمهوری خود در جریان نظرسنجی های انجام گرفته شده، کسب کرده است.

رقمی که در مقایسه با امتیاز 46 درصد اوباما در سال 2011 و امتیاز 44 درصدی ترامپ در دسامبر سال 2019 بسیار پایین است.

سایر نظرسنجی های دیگر ملی و ایالتی در آمریکا هم نشان می دهد که جو بایدن در سال 2024 رقابتی بسیار سخت با دونالد ترامپ به عنوان نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه خواهد داشت.

موضوع مهم دیگری که در جریان این نظرسنجی ها مورد توجه قرار می گیرد به هم ریختگی ائتلاف دموکرات بر سر نامزدی بایدن طی یک سال گذشته است و میزان محبوبیت بایدن نه فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی وضعیت بایدن در نظرسنجی های انتخاباتی

آشفتگی وضعیت بایدن در نظرسنجی های انتخاباتی