مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:362024-01-13اجتماعي

هدف گذاری برای افزودن 2000 کلاس به فضای آموزشی استان اردبیل


استاندار اردبیل با تأکید بر انجام بازدیدهای مرتب از مدارس و رصد مستمر اقدام مدیران مدارس در راستای ارتقای کیفیت تحصیلی، از هدف گذاری برای افزودن 2000 کلاس به فضای آموزشی استان به منظور جبران عقب ماندگی ها در این زمینه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: انجام بازدیدهای مرتب از مدارس و ارزیابی نحوه تدریس و مدیریت مدارس مورد تأکید بوده و رصد مستمر اقدام مدیران مدارس در راستای ارتقای کیفیت تحصیلی و ارائه برنامه از سوی آن ها برای ارتقای وضعیت تحصیلی دانش آموزان، ضروری است.

وی افزود: با توجه به تشکیل کارگروه تربیتی و پرورشی مردمی، استفاده از این فرصت به منظور اجرای برنامه های مختلف تربیتی و پرورشی برای دانش آموزان مورد تأکید است.

برنامه های تربیتی و تبیین ابعاد انقلاب اسلامی به دانش آموزان در اولویت قرار گیرد استاندار اردبیل با یادآوری قرار گرفتن در آستانه دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و ارزش ها و دستاوردهای این انقلاب، از جمله موضوعاتی است که در حوزه تربیتی و پرورشی باید دانش آموزان ما از آن آگاهی یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای افزودن 2000 کلاس به فضای آموزشی استان اردبیل

هدف گذاری برای افزودن 2000 کلاس به فضای آموزشی استان اردبیل