مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:552024-01-06اجتماعي

تعداد شهدای دانش آموز حمله تروریستی کرمان به 24 نفر رسید + اسامی


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شهادت دو دانش آموز دیگر در بیمارستان گفت: تعداد شهدای دانش آموز انفجار تروریستی کرمان به 24 نفر رسیده است.

- تعداد شهدای دانش آموز حمله تروریستی کرمان به 24 نفر رسید + اسامی ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شهادت دو دانش آموز دیگر در بیمارستان گفت: تعداد شهدای دانش آموز انفجار تروریستی کرمان به 24 نفر رسیده است.

رضا رضایی امروز 16 دی ماه در مراسم یادبود شهدای دانش آموز انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان در هنرستان اندیشه نو که سه دختر دبیرستانی را از دست داده، اظهار کرد: در این انفجار تعداد زیادی از دانش آموزان کرمانی هم به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای امنیت و آرامش ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، افزود: امروز دانش آموزان ما ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم هستند و دشمن از این موضوع هراس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دشمنان ما اگر می توانستند و جرأت داشتند در جنگ رو در رو با ما وارد می شدند، ادامه داد: کشتن کودکان و زنان مظلوم نشان از وحشت و ضعف آنها از ماست و برای همین است که این گونه وارد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شهدای دانش آموز حمله تروریستی کرمان به 24 نفر رسید + اسامی

تعداد شهدای دانش آموز حمله تروریستی کرمان به 24 نفر رسید + اسامی