موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 09:252024-01-19فرهنگي

از مرغ فروشی با الاغ پیر تا قلیان کشی زنانه در کوه در عصر قاجار(+عکس)


از مرغ فروش دوره گرد تهرانی و قلمکاران اصفهانی تا مسافران ماشین دودی و گشت و گذار زنان مظفرالدین شاه؛ با این عکس ها شما را به تماشای صحنه هایی از زندگی ایرانیان در دوران قاجار می بریم.

- از مرغ فروشی با الاغ پیر تا قلیان کشی زنانه در کوه در عصر قاجار(+عکس) از مرغ فروش دوره گرد تهرانی و قلمکاران اصفهانی تا مسافران ماشین دودی و گشت و گذار زنان مظفرالدین شاه؛ با این عکس ها شما را به تماشای صحنه هایی از زندگی ایرانیان در دوران قاجار می بریم.

در مجموعه سفر به عصر قاجار هر بار با چند عکس باکیفیت که از آرشیو های معتبر تهیه شده اند، شما را به تماشای گوشه هایی از زندگی مردم ایران در بیش از یک قرن قبل می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرادید، این عکس ها را می توان بار ها و بار ها تماشا کرد و هر بار چیز های تازه ای در آن ها دید؛ از جزییات لباس ها و چهره ها گرفته تا شکل و شمایل خانه ها و خیابان ها و هر چیز دیگری که در طول این یک قرن و اندی دچار تغییرات فراوان شده است.

عکس نخست امروز مرغ فروش دوره گردی را با لباس های مندرس در یکی از کوچه های تهران نشان می دهد.

الاغی هم که مرد مرغ هایش را روی آن بسته، بسیار خسته و پیر و ژولیده به نظر می رسد! عکس دوم گروهی از کارگران یک کارگاه قلمکاری در شهر اصفهان را نشان می دهد که پیداست در هوای گرم و در زیر آفتاب مشغول به کار هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مرغ فروشی با الاغ پیر تا قلیان کشی زنانه در کوه در عصر قاجار(+عکس)

از مرغ فروشی با الاغ پیر تا قلیان کشی زنانه در کوه در عصر قاجار(+عکس)