مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 07:452024-01-16اقتصادي

نقش «پرتودهی» در آینده مواد غذایی کشور


پرتودهی محصولات کشاورزی و مواد غذایی؛ با رویکرد افزایش انبارمانی یکی از مهم ترین اهدافی است که سازمان انرژی اتمی کشور در دولت سیزدهم در دستور کار ویژه قرار داده است و تلاش دارد تعداد سامانه های پرتودهی در کشور را در چارچوب سند راهبردی آمایش سرزمینی .

- پرتودهی محصولات کشاورزی و مواد غذایی؛ با رویکرد افزایش انبارمانی یکی از مهم ترین اهدافی است که سازمان انرژی اتمی کشور در دولت سیزدهم در دستور کار ویژه قرار داده است و تلاش دارد تعداد سامانه های پرتودهی در کشور را در چارچوب سند راهبردی آمایش سرزمینی توسعه سامانه های پرتودهی افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان سازمان انرژی اتمی معتقدند میزان پرتودهی در کشور با توجه به تولید سالیانه 120 تا 130 میلیون تن محصولات کشاورزی و غذایی بسیار ناچیز است و باید در این حوزه تمرکز ویژه داشت.

سیدپژمان شیرمردی ، معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها در یادداشتی تحت عنوان پرتودهی محصولات کشاورزی و مواد غذایی؛ با رویکرد افزایش انبارمانی که در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) قرار گرفته است به بررسی کاربرد پرتوها با تمرکز بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی در دنیا و ایران پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش «پرتودهی» در آینده مواد غذایی کشور

نقش «پرتودهی» در آینده مواد غذایی کشور