مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:552023-12-30سياسي

ملت بصیر ایران، سربلند حوادث دوران


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ملت سربلند و آگاه ایران همواره در برابر توطئه های دشمنان با حضور به موقع در میدان، حماسه ها آفریده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با گرامی داشتن یاد و خاطره رشادت ها، شجاعت ها و بصیرت ملت سربلند ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 1388، اظهار کرد: ویژگی فتنه این است که فضا را به نحوی غبارآلود می کند و آب را به شکلی گل آلود می کند که تشخیص حق از باطل برای انسان هایی که در معرض فتنه قرار گرفته اند، بسیار دشوار شود.

وی، دشمنان خارجی و عوامل داخلی شان را میدان دار فتنه سال 88 خواند و گفت: اهمیت آن چه که در نهم دی ماه سال 88 رقم خورد و ملت بزرگ ما حماسه آفریدند در این است که به رغم این که دشمنان و عوامل داخلی شان با موج افترا و تهمت تقلب در انتخابات به نظام مقدس جمهوری اسلامی، که سازوکار قانونی انتخاباتش به نحوی است که اصلا امکان تقلب سازمان یافته در انتخابات وجود ندارد، فضا را بر مردم گرامی ما غبارآلود کردند تا تشخیص حق از باطل برای مردم دشوار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مروری بر اهمیت اطاعت از رهبری و اثرگذاربودن پیوند بصیرت ملت و هدایت گری امام امت، اظهار کرد: اولا پرچم داری هدایت گری توسط رهبر فرزانه انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت بصیر ایران، سربلند حوادث دوران

ملت بصیر ایران، سربلند حوادث دوران