مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:402024-01-10سياسي

تشکیل 8 کارگروه برای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی


دبیر اجرایی ستاد بزرگذاشت دومین کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی گفت: چارت ستاد اجرایی این کنگره شامل 8 کارگروه است که ذیل آن 33 کمیته فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علیرضا یوسفی، دبیر اجرایی ستاد بزرگذاشت دومین کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای ستاد این کنگره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حادثه تروریستی کرمان و با اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدای این عملیات اظهارداشت: در عملیات کربلای 5 استان خراسان جنوبی بیشترین رزمنده را به مناطق عملیاتی اعزام داشته و 200 شهید استان مربوط به این عملیات است.

وی با اشاره به اینکه در سال 97 اولین کنگره ملی 2 هزار شهید استان برگزار شد تصریح کرد: فضای استان در آن مقطع با کمک روح شهدا بسیار معنوی شد و برکات بسیاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت.

دبیر اجرایی ستاد بزرگذاشت دومین کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا دومین کنگره را در سال 1404 با کمک دستگاه های اجرایی، تشکل های مردم نهاد و مردم برگزار کنیم.

یوسفی گفت: جلسات تجزیه و تجلیل کنگره قبلی را طی چندین جلسه برگزار و نقاط ضعف کنگره قبلی را پایش کرده و در ستاد دومین کنگره برنامه ریزی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 8 کارگروه برای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی

تشکیل 8 کارگروه برای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی