مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:102023-12-24سياسي

توزیع بیش از 13 هزار بسته یلدایی در بین مددجویان خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال به همت خیران، مراکز نیکوکاری و همکاری امدادگران 13 هزار و 650 بسته در قالب پویش یلدای مهربانی بین نیازمندان استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع رسانه ها اظهارداشت: به مناسبت بزرگ ترین شب سال و با هدف مشارکت دادن خیران در بهره مندکردن نیازمندان از عایدات این مناسبت، پویشی به نام یلدای مهربانی راه اندازی شده بود که تدارک بسته های یلدایی برای خانواده های نیازمند هدف اصلی این پویش بود.

وی اضافه کرد: امسال مراکز نیکوکاری در استان به پویش یلدای مهربانی کمیته امداد پیوستند و در جمع آوری و توزیع بسته های یلدایی بین نیازمندان استان با کمیته امداد مشارکت داشتند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به توزیع 13 هزار و 650 بسته یلدایی در بین نیازمندان افزود: از این تعداد 7هزار و 284 بسته توسط مراکز نیکوکاری و 6 هزار و 366 بسته توسط امداد تهیه شد.

عرب ارزش ریالی این بسته ها را 37 میلیارد و 949 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: از این میزان 13 میلیارد و 690 میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری، 12 میلیارد و 47 میلیون ریال کمک خیران و 12 میلیارد و 211 میلیون ریال مساعدت حامیان ایتام و محسنین بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 13 هزار بسته یلدایی در بین مددجویان خراسان جنوبی

توزیع بیش از 13 هزار بسته یلدایی در بین مددجویان خراسان جنوبی