مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:352024-01-03سياسي

محرمانگی شکایات کارکنان و گزارشات تخلف حفظ شود


مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت علوم بر ضرورت حفظ محرمانگی شکایات کارکنان و گزارش تخلفات در حوزه های مختلف آنان تأکید کرد.

- مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت علوم: محرمانگی شکایات کارکنان و گزارشات تخلف حفظ شود مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت علوم بر ضرورت حفظ محرمانگی شکایات کارکنان و گزارش تخلفات در حوزه های مختلف آنان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه آموزشی مقررات و آیین نامه تخلفات اداری و انتظامی اعضای هیات علمی و یاوران علمی با حضور نماینده وزیر علوم و مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم با بیان اینکه دانشگاه مکان مقدسی است و به عنوان مرکز تولید قدرت محسوب می شود بر رعایت اخلاق در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: اساتید و کارمندان باید در مباحث اخلاقی سرآمد باشند تا دانشجویان در دانشگاه بتوانند احساس آرامش و امنیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرمانگی شکایات کارکنان و گزارشات تخلف حفظ شود

محرمانگی شکایات کارکنان و گزارشات تخلف حفظ شود