مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:202024-01-07سياسي

مقصودی: پیام ملت ایران تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت است


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در کرمان تاکید کرد: پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریست جهانی خواهد بود.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در کرمان تاکید کرد: پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریست جهانی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 17 دی 1402 صحن مجلس در تذکری با اشاره به انفجار تروریستی در کرمان گفت: بدون شک پیام ملت شریف ما ایستادگی و دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و پاسخ قاطع به اقدام ددمنشانه تروریسم جهانی خواهد بود.

وی همچنین در تذکری به وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار برخورد با اقدامات باندی در بروجرد و در تذکر به وزیر کشور خواستار رعایت عدالت و قانون در بهره مندی همه نامزدهای انتخاباتی از امکانات عمومی و شهرداری ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصودی: پیام ملت ایران تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت است

مقصودی: پیام ملت ایران تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت است