مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:412023-12-31حوادث

برقراری یک پرواز فوق العاده برای فرودگاه بیرجند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی با پیگیری های استاندار و این اداره کل یک پرواز فوق العاده بامداد سه شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار شد.

پرواز هواپیمایی پارس ایر سه شنبه بامداد ساعت 02:00 از تهران آغاز و ساعت 03:15 وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت 04:00 بیرجند را به مقصد مهرآباد ترک خواهد کرد.

همچنین با اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی، پرواز دوشنبه و پنج شنبه هواپیمایی اروان به دلیل کمبود ناوگان فعلا ابطال است و پرواز بیرجند - مشهد -بیرجند هواپیمایی ایران ایر در تاریخ های 13 و 20 دیماه نیز به دلیل کمبود ناوگان ابطال شده اما پرواز روز چهارشنبه هواپیمایی یاد شده در مسیر تهران - بیرجند - تهران از چهارشنبه هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.

هواپیمایی پارس ایر پرواز روز چهارشنبه و پنج شنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران ابطال شده، اما پرواز روز شنبه هفته آینده این ایرلاین که ابطال شده بود مجدد برقرار شده است.

هواپیمایی ماهان نیز پرواز روز های سه شنبه خود را در مسیر تهران - بیرجند - تهران در آذرماه ابطال کرده که پرواز روز سه شنبه هواپیمایی یاد شده از هفته جاری تا پایان برنامه زمستانی مجدد برقرار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری یک پرواز فوق العاده برای فرودگاه بیرجند

برقراری یک پرواز فوق العاده برای فرودگاه بیرجند