مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:502024-01-16سياسي

حفظ موضوعی محور برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان


در نشستی با حضور رییس سازمان تبلیغات، مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان ارشد دستگاه ها و نهاد های فرهنگی درخصوص کم و کیف طرح های قرآنی ماه مبارک رمضان و تمرکز بر حفظ موضوعی قرآن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در نشست هم اندیشی دستگاه ها و نهاد های فرهنگی درخصوص ویژه برنامه های ملی ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد، با اشاره به پیشرفت در حوزه مباحث گفتمانی قرآنی گفت: اگر دستگاه های مختلف فرهنگی تبلیغی کشور در امر قرآن با یکدیگر همکاری کنند، ظرفیت موجود می تواند به حرکتی بی سابقه در طرح های قرآنی منجر شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان عنوان کرد: اگر در ماه قرآن شاهد رشد و پیشرفت در موضوعات قرآنی نباشیم باید خود را سرزنش کنیم.

وی همگرایی دستگاه های مختلف را امری مهم در موضوع توسعه فرهنگ قرآنی دانست و تصریح کرد: اینکه فضای جامعه به سمت و سوی فرهنگ قرآنی برود و اتمسفر قرآنی در جامعه حاکم شود، برای یک ماه، موفقیت بزرگی است.

همچنین اگر بتوانیم اشتیاق جامعه به قرآن را با عملیات گسترده فرادستگاهی ملی و مشترک بین سازمان ها و نهاد ها بیشتر کنیم و یک خیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ موضوعی محور برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان

حفظ موضوعی محور برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان