مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:352024-01-15ورزشي

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به تقابل احتمالی با ایران


تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های فوتبال جام ملت های 2023 آسیا، بعدازظهر امروز (دوشنبه) به مصاف بحرین رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد.

- تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های فوتبال جام ملت های 2023 آسیا، بعدازظهر امروز (دوشنبه) به مصاف بحرین رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به موضوع تقابل احتمالی شاگردانش با ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های فوتبال جام ملت های 2023 آسیا، بعدازظهر امروز (دوشنبه) به مصاف بحرین رفت و موفق شد این حریف را با نتیجه 3 بر یک شکست بدهد.

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی تیم کره جنوبی در نشست خبری پس از این دیدار، در پاسخ به سؤالی درباره احتمال رویارویی شاگردانش با تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها گفت: ایران خیلی تیم خوبی است، اما نگاه و تمرکز ما الان به بازی بعدی کره جنوبی در مرحله گروهی است.

ما باید برنده و صدرنشین گروه مان شویم تا صعود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به تقابل احتمالی با ایران

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی به تقابل احتمالی با ایران